Σπουδαία απήχηση, μεγάλο ενδιαφέρον και ιδιαίτερα έντονη αλληλεπίδραση συνόδευσαν τη φετινή δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) με τίτλο: «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία».

Η καμπάνια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε, είχε φέτος τη μορφή on-line παιχνιδιού γνώσεων μέσω ψηφιακής εφαρμογής μέσα από την οποία οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, με απόλυτη ασφάλεια, να μάθουν παίζοντας, διασκεδάζοντας και αλληλεπιδρώντας με άλλους παίκτες.

Οι σχεδόν 1000 εγγεγραμμένοι χρήστες στην ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό το επίπεδο της γνώσης τους γύρω από τον υγιεινό τρόπο ζωής και τον Σακχαρώδη Διαβήτη, ενώ παράλληλα, η εκτεταμένη συνολική απήχηση της καμπάνιας συνέβαλλε στην ευαισθητοποίηση γύρω από τη σοβαρή αυτή χρόνια πάθηση.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι δόθηκαν περισσότερες από 15.500 «μάχες» στη δεύτερη εβδομάδα του παιχνιδιού όπου ο ένας παίκτης ανταγωνιζόταν τον άλλον στο quiz γνώσεων, ενώ απαντήθηκαν περισσότερες από 83.000 ερωτήσεις με συνολικό χρόνο ενασχόλησης που ξεπέρασε τα 14.000 λεπτά.

Το Diabetes Quiz Academy κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των παικτών καθ’ όλη τη διάρκειά του.

Ακόμα πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας που υποστήριξε την εφαρμογή, η μέση αύξηση του επιπέδου γνώσης των συμμετεχόντων έφτασε το 18%, γεγονός που φανερώνει ότι ο στόχος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ επετεύχθη και οι συμμετέχοντες εμπλούτισαν τις γνώσεις τους παίζοντας!

«Φέτος επιλέξαμε το ψηφιακό… γήπεδο για να βάλουμε Τρίποντο στην Υγεία, καθώς, πέρα από τις ιδιαίτερες συνθήκες που, λόγω πανδημίας, μας αναγκάζουν να δραστηριοποιούμαστε εξ αποστάσεως, θέλαμε να πετύχουμε και μια σειρά από άλλα πράγματα: Θελήσαμε να αναδείξουμε το παιχνίδι ως κατάλληλο εργαλείο μάθησης. Επιδιώξαμε να ανοίξουμε τη συμμετοχή σε περισσότερο κόσμο. Στοχεύσαμε σε ένα μέσο που να απευθύνεται στη νοοτροπία και την κουλτούρα των νέων παιδιών. Επιχειρήσαμε να κάνουμε κάτι που να μας δώσει μετρήσιμα στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητά του», τόνισε ο πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, κ. Χρήστος Δαραμήλας, προσθέτοντας: «Μέσα από την εφαρμογή Diabetes Quiz Academy καταφέραμε να πετύχουμε όλα τα παραπάνω. Τα στοιχεία που συλλέξαμε θα μας βοηθήσουν να κάνουμε ακόμα πιο στοχευμένες τις προσπάθειές μας στο μέλλον επιδιώκοντας πάντα να καινοτομούμε και να βρισκόμαστε στην πρωτοπορία της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης».

Σύμμαχος στη φετινή προσπάθεια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στάθηκε και το Ελληνικό επαγγελματικό μπάσκετ! Ο ΕΣΑΚΕ και οι 12 ΚΑΕ μέλη του συμμετείχαν ενεργά στη δράση μας, καθώς η 4η αγωνιστική της Basket League (14-15/11), ήταν αφιερωμένη στην καμπάνια ενημέρωσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη. Έτσι, σε όλα τα γήπεδα της Basket League οι ομάδες σκόραραν… «Τρίποντα στην Υγεία» συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος.

Το «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» υλοποιήθηκε με την υποστήριξη χορηγών. Χρυσός Χορηγός ήταν η AstraZeneca και Αργυροί Χορηγοί η ACCU-CHEK, η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ και η Abbott Laboratories. Στους Υποστηρικτές της ενέργειας συμπεριλαμβάνονταν η Medtronic, η Novo Nordisk, η Pfizer, η Sanofi, η Ascencia Diabetes Care και η Hemoglobe.

Η προσπάθεια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, όμως, δε σταματά εδώ! Τα «Τρίποντα» θα συνεχιστούν και το 2021 και θα επικεντρωθούν στην ενημέρωση και εκπαίδευση των πασχόντων από Σακχαρώδη Διαβήτη και των οικογενειών τους.

Leave a Reply

Skip to content