Όσο αυξάνεται η ποσότητα των σμέουρων στη διατροφή, τόσο λιγότερη ινσουλίνη χρειάζεται για τη μεταγευματική ρύθμιση της γλυκόζης του αίματος, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Ιλινόις που δημοσιεύθηκε στο Obesity.

Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Λοιμώξεων των ΗΠΑ (CDC), εκτιμάται ότι το 34% των Αμερικανών ενηλίκων είχαν προδιαβήτη το 2015. Πρόκειται για μια κατάσταση που αυξάνει το κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2, καρδιαγγειακής νόσου, καθώς και νόσου του Αλτσχάιμερ.

Η έρευνα εξετάζει την επίδραση της κατανάλωσης σμέουρων σε μια ομάδα 32 ενηλίκων 20-60 ετών, υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση διαβήτη – ήταν υπέρβαροι, είχαν προδιαβήτη και αντίσταση στην ινσουλίνη. Στην ομάδα ελέγχου περιλαμβάνονταν μεταβολικά υγιείς ενήλικες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, όσο περισσότερο αυξάνονταν η πρόσληψη σμέουρων, τόσο λιγότερη ινσουλίνη απαιτούνταν για τη ρύθμιση του σακχάρου των συμμετεχόντων. Όταν το πρωινό περιελάμβανε δυο φλιτζάνια σμέουρα, η συγκέντρωση της γλυκόζης στο αίμα των συμμετεχόντων βάσει της 24ωρης παρακολούθησής της με εξετάσεις αίματος, ήταν σαφώς χαμηλότερη συγκριτικά με το πρωινό χωρίς σμέουρα.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι η προσθήκη ορισμένων φρούτων στη διατροφή, όπως τα σμέουρα, μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση της γλυκόζης του αίματος με τα αποτελέσματα αυτά να είναι περισσότερο αισθητά σε υπέρβαρους ή παχύσαρκους ενήλικες με προδιαβήτη.

Περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...