Υπάρχει κάτι καλύτερο για τους περισσότερους από ένα μεσημεριανό υπνάκο μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά;

Έρευνες των πανεπιστημίων του Μπέρκλεϊ και του Χάρβαρντ, καταλήγουν στο συμπέρασμα πως η μεσημεριανή σιέστα είναι ευεργετική για τον οργανισμό. Στο ίδιο μήκος κύματος κυμαίνονται και οι επιστήμονες της mayo clinic οι οποίοι επισημαίνουν τα ευεργετικά αποτελέσματα της συνήθειας αυτής.

Ωστόσο, ο σύντομος μεσημεριανός μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες ειδικά αν δεν είναι τόσο … σύντομος και διαρκεί παραπάνω από 90 λεπτά. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο διαπίστωσαν ότι η μακρά διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου συνδέεται με τον αυξημένο κίνδυνο εκδήλωσης μεταβολικού συνδρόμου, το οποίο χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αρτηριακή πίεση, την αυξημένη χοληστερόλη, τη συσσώρευση λίπους γύρω από την κοιλιά και τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...