Λίγες κουταλιές καρύδια την ημέρα μπορεί να μειώνουν σημαντικά τις πιθανότητες ανάπτυξης τύπου 2 διαβήτη, σύμφωνα με νέα ευρήματα.
Η ανάλυση στοιχείων από χιλιάδες εθελοντές έδειξε πως τα καρύδια μειώνουν σχεδόν κατά το ήμισυ τις πιθανότητες εκδηλώσεως της νόσου.

Ο τύπου 2 διαβήτης είναι η συχνότερη μορφή σακχαρώδους διαβήτη. Υπολογίζεται ότι αντιπροσωπεύει το 95% των κρουσμάτων του και σχετίζεται με την παχυσαρκία.

Η νέα μελέτη πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες (UCLA).

Όπως γράφουν στην ιατρική επιθεώρηση Diabetes Metabolism Research and Reviews, εξέτασαν στοιχεία από 34.121 εθελοντές, ηλικίας 18-85 ετών.

Οι εθελοντές είχαν συμπληρώσει αναλυτικά ερωτηματολόγια διατροφής και υγείας, συμπεριλαμβανομένου του διαβήτη.

Είχαν επίσης υποβληθεί σε μέτρηση της γλυκόζης νηστείας (το σάκχαρο το πρωί, με άδειο στομάχι) και της γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης.

Η γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη (συμβολίζεται HbA1c) είναι μία ουσία στο αίμα που αντικατοπτρίζει τη διακύμανση του σακχάρου τους τελευταίους 2-3 μήνες.

Τα ευρήματα
Όσοι εθελοντές ανέφεραν πως έτρωγαν καρύδια, είχαν μειωμένες πιθανότητες να πάσχουν από τύπου 2 διαβήτη, ανεξάρτητα από το αν ήσαν παχύσαρκοι ή όχι. Ο κίνδυνος αυτός ήταν επίσης ανεξάρτητος από άλλους παράγοντες, όπως η ηλικία, το φύλο και το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας.

Σε σύγκριση με όσους δεν έτρωγαν καρύδια, όσοι έτρωγαν 3 κουταλιές της σούπας την ημέρα είχαν 47% λιγότερες πιθανότητες να πάσχουν από διαβήτη.

Οι ειδικοί συνιστούν να τρώμε καθημερινά 4 κουταλιές της σούπας καρύδια και άλλους (ανάλατους) ξηρούς καρπούς για να διαφυλάξουμε την υγεία μας.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...