Μπορείτε να περιορίσετε τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά τουλάχιστον ένα τρίτο εάν βάλετε στο εβδομαδιαίο σας διατροφολόγιο τις φακές, τα ρεβίθια, τα φασόλια και τα μπιζέλια, δείχνει μια νέα εκτενής επιστημονική μελέτη, η πρώτη που επιβεβαιώνει την καταλυτική συμβολή των οσπρίων στην προστασία από τη συχνή μεταβολική πάθηση.

 

Σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Clinical Nutrition, τρεισήμισι μερίδες οσπρίων την εβδομάδα εξασφαλίζουν 35% μικρότερο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, συγκριτικά με μιάμιση μερίδα την εβδομάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...