Όταν κάποιος έχει σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, σημαίνει ότι πρέπει να είναι προσεκτικός σχετικά με το τι τρώει για σνακ.

Θα χρειαστεί να κάνει το καλύτερο δυνατό για να διατηρήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα του υπό έλεγχο. Αλλά τα σνακ δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκα ή βαρετά.

Μερικά εύκολα σνακ που μπορεί να είναι υγιεινές επιλογές όταν έχετε διαβήτη τύπου 2 μπορεί να είναι μία χούφτα καρύδια ή άλλων ξηρών καρπών, τα οποία είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, υγιεινών λιπαρών και βιταμινών. Τα καρύδια μάλιστα είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες, αλλά είναι υψηλά σε θερμίδες, οπότε θα πρέπει να παρακολουθήσετε το μέγεθος της μερίδας σας. 

Μία επιπλέον πολύ καλή και θρεπτική επιλογή είναι το ελληνικό γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μαζί με μούρα. Το ελληνικό γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και είναι σημαντική πηγή ασβεστίου, αρκεί να επιλέξετε το απλό, χωρίς ζάχαρη γιαούρτι. Αν το εμπλουτίσετε με μερικά βατόμουρα ή κράνμπερι, για να προσθέσετε κάποια γλυκύτητα, τότε θα μπορείτε να επωφεληθείτε από τα αντιοξειδωτικά και τις φυτικές τους ίνες.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...