Είναι λογικό πως όταν ένας άνθρωπος βλέπει συνέχεια μια διαφήμιση αυτή θα τον επηρεάσει. Αν δηλαδή βλέπει τακτικά μια διαφήμιση με ένα ζουμερό μπέργκερ σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει κι εκείνος ένα.

Τώρα, νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων δείχνει πως τα παιδιά είναι πολύ πιο επιρρεπή στο να επηρεαστούν από μια διαφήμιση τροφίμων.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...