Αντικαθιστούν τη ζάχαρη στη διατροφή μας, μας «γλιτώνουν» θερμίδες, όμως κατά καιρούς έχουν κατηγορηθεί για επιπλοκές. Τι ισχύει βάση ερευνών για τα γλυκαντικά και τι θα πρέπει να προσέξουμε;

Ποια είναι τα κυριότερα γλυκαντικά;

Η λίστα με τα πιο δημοφιλή γλυκαντικά, μαζί με τις «κωδικές» ονομασίες τους, περιλαμβάνει τα εξής: Ε420 Σορβιτόλη, Ε421 Μαννιτόλη, Ε950 Ακετοσουλφαμικό κάλιο, Ε951 Ασπαρτάμη, Ε952 Κυκλαμικό οξύ και άλατα με νάτριο και ασβέστιο, E954 Ζαχαρίνη, άλατα με νάτριο, κάλιο και ασβέστιο, Ε957 Θαυματίνη, E965 Μαλτιτόλη, Ε966 Λακτιτόλη, Ε967 Ξυλιτόλη.

Και πόσο με… γλυκαίνουν;

Ενδεικτικά, το Ακεσουλφαμικό κάλιο είναι 200 φορές πιο γλυκό από τη ζάχαρη, η ασπαρτάμη 180-200 φορές, η ζαχαρίνη 300-400, η σουκραλόζη 600-800, η αλιτάμη 2000 φορές, τα κυκλαμικά 30 φορές, η στεβιοσίδη 300 φορές και η θαυματίνη 1600-2000 φορές πιο γλυκιά.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ

Καλωσήρθατε στον Γλυκό Πλανήτη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας!
Email address
First Name
Last Name
Secure and Spam free...